Result SPM

Assalamualaikum :/ Hmmm harini la hari yang ditunggu oleh semua pelajar lepasan SPM 2011, haih. Perasaan aku memang berdebar gilaaaa ni. Tolong la paham, rasa macam jantung aku ni dah jadi tong drum. Sabar jelaaa, aku memang dah habis tawakal ni. InsyaALLAH result kami semua okay.

Memula baba aku cakap tak dapat datang sekolah sebab ada hal so aku pun okay jelaaa, then pepagi tadi dia dah kejut suruh bersiap nak amik result. Aku  macam? Haaaa? Alaaaa segan ah. Aku dah la tak tidur semalaman, ntah macam ape dah muka aku ni.

Semoga berjaya untuk semua rakan-rakan lepasan SPM :) InsyaALLAH result kita semua gempak. Berdoa banyak-banyak and tawakal tu penting. Kita dah berusaha, pasti Allah tahu :)

Simple post, hard feeling. Aku rasa macam nak pengsan. Fuh fuh fuh :/

No comments: