Aku rasa sangat bersalah --"

Assalamualaikum :/ K fineee, entry aku harini memang full untuk Encik PLKN aku tu. Aku ada baca satu blog ni who is a girl and and join PLKN jugak just bukan sama dengan Encik PLKN aku laa. Eh no, ni bukan pasal Encik PLKN aku curang ke dah jatuh talak or what dekat aku. Hee aku tahu dia baik and aku yakin pasal KAMI :) Then blog tu bercerita pasal kenangan and friendship between her friends, pengalaman yang hanya dapat sekali seumur hidup. And tetibe aku tersedar pasal something.

Just a couple-day ni, aku macam agak terasa la dengan dia. Jyeah, honestly memang aku terasa dengan dia. Sangat-sangat terasa tapi aku takde la cakap direct kat dia, aku macam ada la berkias-kias sikit. Aku bukan jenis yang terus serang then mengamuk lepastu merajuk apa semua. Aku berkias then dia ada jugak explain and aku tahu yang dia dapat rasa yang aku ni tengah touching dengan dia.

Aku tak bagitahu dia tu bukan apa. Takde untung pun untuk aku ni haa, haha. Dia bukan jenis lelaki yang pandai pujuk orang and pandai nak bodek-bodek segala macam ni. Dia jenis cakap apa yang dia rasa. Kalau dia tak suka, terus dia cakap tak suka so kalau aku merajuk ke apa then aku ni berangan konon-kononnya nak mintak dia pujuk. Hihi sorry to say la, makin teruk jadinya ada la but sokey la, aku terima apa dia macamtu :) Hee saya kenal sayang saya *k jiwang :D

So motif entry ni? Hmm lately aku terasa sebab dia lebih fokus kepada rakan-rakan dia kat PLKN, tak kira la lelaki ke perempuan. Hey i'm not jealous okay. Dia fokus sampaikan macam tak nak layan aku, haha macam tak excited pun nak contact dengan aku. Aku ni macam tunggu 3 bulan then nak lepas rindu ke dekat dia and so on semua takde respon. Boleh pahamkan keadaan tu? Haih now aku macam serba salah dekat dia. This happen like I'm not understand him, I just let go my feeling to feel anything bad about him.

I think a lot of things. Many many many and many. Aku macam dah hilang yakin aku kat dia, hilang percaya kat dia masa aku biarkan dia join PLKN tu, aku biarkan perasaan aku ni pikir bukan-bukan pasal dia, hati ni macam dah frust dan putus harapan dekat hubungan kami. And now!

Aku sedar yang hubungan dia and rakan-rakan PLKN dia tu sangat bermakna dalam hidup dia. Ni bukan life macam kau duduk kat hostel then tidur, mandi and bergurau dengan kawan-kawan. Hubungan dorang macam tetibe tercampak dalam hutan dengan orang yang kau memang tak pernah jumpa and share pengalaman hidup sama-sama selagi tak keluar dari hutan tu. Get it the meaning?

*Actually aku sebak masa tulis ni* Even just for three months, dorang dah ada banyak gilaa kenangan. Kalau aku dekat tempat Encik PLKN tu pun, aku akan rasa apa dia rasa. So now, aku rasa bersalah gila dengan dia sebab aku dah pikir bukan-bukan, taknak paham situasi dia and tak pernah cuba paham apa dia rasa.

Erk, I'm sorry Encik Botak :( Haih macam kesian la pulak kau dapat girlfriend macam aku ni, mesti kau menyesal kan? Hmm sorry for everything dear. Aku tak sengaja, aku tak penah pikir pun nak control and nak perhatian 24/7 dari kau. Lepasni aku try untuk paham kau k, promise! Please forgive me dear.

No comments: