Jiwa kacau plus patah seribu :/

Assalamualaikum :) Kesian blog ni, hee sering ditinggalkan. Fuh fuh, tiup habuk sikit . Nothing to story actually . And now i'm counting the days for SPM's result, can you feel the same thing with me? Oh dear, I'm so nervous okay. Nervous to the maximun. Aku tawakal jelaa sekarang, doa untuk perasaan aku yang tak menentu ni. Anyone, please dont ever ask my result okay. Haha i will not talk about it :)

Oh yaa, the title actually about my feeling right now. Jyeah my botak already arrived home yesterday and I feel so happy plus excited :) Parent aku tak habis-habis perli aku sebab semalam aku memang ceria habis la. But why patah seribu? Erk patah seribu hatikuuuuu, bilaaa mengenangkan *k fineee, stop* Aku ni tak paham dia kot, haha . Dia maybe busy and takde masa nak layan aku ni haaa yang tak la penting mana pun dalam life dia so mesti la dia ada banyak benda lain nak buat kan?

But I'm not okay with it. Aku tak jeles, I'm not but I just feel something weird. Erk bukan aku nak syak dia ada awek lain ke apa kat PLKN tu. Just macam, is he feel boring with me? Am I do something wrong with him? Haha even aku macam childish je pikir bukan-bukan but aku memang tak boleh elak la kan. So daripada aku macam excited to the max, terus down percent excited tu. Aku takde pun buat macam aku pikir lain kat dia, aku chill jelaa . Haha dia message, aku reply. kalau dia tak message, aku diam jelaa.

Eh k la, nothing more I want to story about. See next time, Assalamualaikum :D

No comments: