Februari, semoga jumpa lagi :)

Assalamualaikum :) Hi i'm back for second time today . Haha bila mood menulis datang, memang macam ni la jadinya . So guys, harini tarikh yang hanya ada untuk 4 tahun sekali :) Sesiapa yang ada kenalan sambut hari sepcial harini, memang syok la kan? Dapat sambut tahun ni .

Alhamdulillah, dua bulan pertama untuk tahun 2012 ni still happy untuk aku . Takde apa sangat la yang mengubahkan life aku just yang lainnya aku dah tak bersekolah . Ohsem kan rasa? Padahalnya kemain bosan lagi aku . Untung la sapa yang ada aktiviti khusus sementara tunggu result ni . And and, untung la sapa dapat pergi PLKN kan kan? Haha perlu ke mention pasal PLKN ni? Takde kaitan takde kaitan, tettt .


Setakat dua bulan menjadi lepasan SPM ni, haaa ada la jugak beberapa wishlist new year aku dah tercapai . Huhu syukur sangat . At least takde ah aku goyang kaki sangat kat rumah ni kan, maklumlah kerja tanam anggur je pun . Apelaa sangat, haha . Ibarat tunggu bulan jatuh ke riba #psst ni bukan blog Karam Sing Walia k .


Moga life aku dan family kekal happy macam ni untuk hari-hari mendatang . Jyeah, aku tahu semua orang ada masalah but aku mengharapkan aku ada cara pemikiran yang makin matang untuk life aku yang mendatang, insyaALLAH . I'm sure that Allah SWT, family, faiz and friends always be there for me .


Gambar yang sudah lapuk sebagai tatapan di hari terakhir bulan Februari . Dear Mac, please be nice for me okay :) I really need that and Ya Allah, give me some strength to face my SPM's result . Gementar sangat sampai tak terkata --" Good luck guys .

No comments: