Missing Action :)

Assalamualaikum :) Hai bloggers . Fuh fuh lama rasanya tak jenguk blog kesayangan ni, takde apa aku nak membebel kat sini . Ada la certain problems yang terjadi but biarlah rahsia, simpan dalam hati cukup la kan? Okay, aku tahu ramai dah bloogers yang story pasal ni but tak kisah la kan . Nak jugak ada berita pasal ni dalam old-post blog aku .

Wedding of The Year - Yusry&Lisa

Hee both of them ni sweet sangat okay, aku sukaa . Lisa Surihani sah jadi isteri Yusry pada 23 Februari 2012 dengan sekali lafaz je . Alhamdulillah, dah jadi laki bini . Haha ramai kot boys yang frust sebab Lisa dah kawin, haa nanti korang jejak la sesiapa muka iras-iras Lisa ni . Beruntung la Yusry sebab Erra dulu pun lawaa and now Lisa pun lawaa jugak . Tak kisah la duda ke apa, dah jodoh dorang :) Doakan jelaa yang terbaik untuk depa berdua ni . Aku suka Yusry punya lafaz nikah, haaaa ada seutas rantai leher platinum . Aku salu dok dengar mas kahwin ni hok duit-duit tu je so aku jakun sikit la dengar masa kat Astro Ria tu .




Aku adore gilaaa baju Lisa Surihani masa majlis resepsi dorang, hahaa dah macam Kate Middleton tapi Yusry lagi handsome dari Prince William, hihi #fans Putera tu jangan hentam aku pulak k . Majlis tu pun aku sukaa even aku tengok kat gambar je kan . Nice and simple . Ish aku mula ah berangan nak kahwin, bilaa la Encik PLKN nak balik ni . Hahaha . Dah banyak aku melalut, k bye . Erk last but not least, ni gambar favourite aku . Happening family :) Moga berkekalan ye, aminnn
P/S ; Aku dah bagitahu Encik PLKN yang aku pun nak jugak mas kahwin macam Lisa, haha .

No comments: