Waktu Kebosanan

Horey horey, Malaysia menang lawan Vietnam dalam bola sepak tadi. Walaupun aku bukan jenis minat tahap gila punya lah dekat bola nie but semangat negara tetap ada, cewah! Malaysia menang 1-0 dengan Vietnam, not bad lah dapat gol kira saat-saat akhir mcm tuh. Sure sapa yang minat gila punya confirm seronok sangat kan? So tahniah ye kepada team bola sepak negara (: Penat aku terjerit dekat rumah sampai mummy aku bising, ahah. Tak sengaja lah. Act, excited tgk si TWINS itu beraksi di padang. *gedik kejap*

Tadi sebelum maghrib, ayah baca doa akhir tahun. Yeay, 1 Muharram suda skrg. Apa azam untuk tahun baru nie ya? Yang penting harap tahun nie buat aku lebih kuat kalo ada masalah timbul, moga mummy dengan ayah dipanjangkan umur. AMIN.


Dalam berita ada umum yang result PMR keluar 24hb nie, OMG! Harap sumenya lulus, aku tau aku tidaklah secerdik yang lain so kalau lulus pun aku bersyukur sangat. Time dengar dekat berita tadi, aku rasa gementar sangat lah weh. Sampai aku kena jampi dengan ayah aku, ish. Mcm kena sampuk kot aku masa uh, teruk teruk.


p/s ; ayah cakap ' kalo result ada A, ada hadiah ' tetibe excited pulak aku, ahah

No comments: