Finally,

Fuh fuh, akhirnya dapat jugakk aku bukak blog nie. Beberapa hari nie internet dekat umah aku nie lambat gila lahh, habis sumpah maki aku keluar. Haih darah tinggi pulakk aku nanti.


Gara-gara internet lembap, aku terpaksa ' away ' dari mengarut dekat sini, ish sadis betul lah. Online myspace pun kadang-kadang tak lepas. Nasib nasib, dah lah bosan duduk umah. Semalam pulakk mata aku sakit and DEMAM lagi okay. Rasa mcm benci pulakk cuti mcm nie, asyik sakit je. Kurang vitamin nie agaknya, maybe lah.


Result PMR tak lama lagi nak kuar dah, agak agak aku dapat bape eh? Seram sejuk pulak bila pikir sume uh, harap harap tadeh yang gagal. Amin! Aku ada pikir lah kan, aku cadang tanak sekolah dekat sekolah aku uh lah, banyak sangat budak mcm nak pinggirkan aku. Aku dah bincang dengan ayah, dia setuju je but sekolah mana pulak aku nak masuk next year? Nanti lah pikirkan sume uh.


1 comment:

TATIANA STEPANOV said...

hello, nice blog u got. mcm mane nk jadi follower u?