Kenapa Sekarang?

Okay sekarang aku mmg tengah dilema kott? Hampir beberapa minggu nie aku asyik mimpi mengenai ex aku, Faiz. Terpana jugakk aku bila bangun tidur, ingat balik apa yang aku mimpi, sure terbayang muka dia. Kadang-kadang terpikir, apa maksud mimpi uh eh sampai hampir setiap mimpi muka dia selalu muncul. Dan setiap kali itulah aku akan terjaga waktu yang tersangat lah pagi sampai mata sembab waktu siang. Haih sadis kan?

Rupanya harini terjawab lah suda, rupanya dia akan contact aku balik dan rupanya dia ingin kembali dan banyak lagi lah rupanya. Sungguh aku memang pernah harapkan ' kemunculan ' dia uh tapi tidak lagi sekarang. Kenapa harini? Kenapa tidak 2bulan yang lepas? Kenapa masa aku tgh gembira dengan pakcik? Dan beberapa lagi kenapa lah ):


Kau mmg masih ada lagi tempat dalam hati aku tapi hanya untuk digelar sahabat sahaja, tidak lebih. Cukup lah apa yang kau pernah buat dulu, tinggalkan aku dengan tiba-tiba? Masa aku tengah banyak masalah tapi kau tetap pergi. Biarkan aku mcm tuh je? Aku dah taknak kena mcm dulu lagi. Tapi aku memang dah maafkan kau, jangan risau.

Kalau kau masih ingin menunggu, itu hak kau. Aku pun tatau masa depan dan aku tak mengharapkan apa pun lagi.


p/s ; aku dah tak sanggup tahan, maaf terlampau emo. hee, maaf (:

No comments: