Sad Again :(

Kenapa lah hidup aku salu sedeh sedeh nie ? Em harinie wan aku meninggal (mak kepada ayah aku) Aku sedeh gila lah sb aku tak sempat ziarah dia masa dia hidup lagi , salu ada hal yang menghalang . Ayah aku pun still macam shock kott , sian ayah :(


Ramai jugak sedara aku datang tadi , yang jaoh jaoh pun ada. Thanks sume ye ! Alhamdulillah sume berjalan lancar , Al-Fatihah . Melalak jugak aku dengan sepupu aku tadi , sedeh sangat wei . Tapeh la , harap arwah wan aman sekarang. Amin .


Stop about that , aku da mcm sebak nie . Em pakcik call aku ptg tadi , he said sori sb xdapat teman aku waktu waktu skrg and takziah for my family . Aku xkesah sgt but thanks sb dia ingat jugak dekat aku . I really need someone now , like Im lost something je sekarang nie . Someone please ?



Got to go now , mummy da panggil suruh makan ubat . 


bye,

No comments: