New Month,

Hai kawan-kawan (bak upin dan ipin) Yeay , harini bulan yang baru . Disember ! Nothing special for me in this month but just only result PMR , OMG ! Ketakutan sgt wei , mcm mana eh ? Malam tadi ayah ask me like this ;

' bila result nak kuar ? This month kan ?


Aku hanya menjawab dengan anggukan sahaja , debar dihati Tuhan jela yang tau , haiyoo . Semakin dekat hari nak amik result , aku makin jadi sakit hati . Bukan apa , penyakit pelajar PMR nie hantar msg yang mengarut . Like ' sila forward msg ini kalau tak anda akan gagal ' and many more la , apela korg . Ayah pun ada marah jugak smlm sb ada budak silap sent kot , dia t'hantar dekat number ayah pastu ayah marah marah sb budak nie believed all the nonsense uh . Free je budak uh dapat mencarut from ayah , haha


Close that story , today aku bangun lewat deh . Mengamuk mummy tadi , sowie ya mummy . Actually aku da bangun awal then demam aku yang tak kebah lagi nie buat aku mcm tak bermaya je then buat buat keje terus aku tido balek , azan zuhor tadi baru bangun . Besides last night aku tido lambat around 3 am la , sume gara gara melayan kerenah Si Pakcik uh , haha . Sebenarnya aku yang kaco dia tido, call dia banyak kali biar dia xdapat tido, jahat jahat . Mummy pulak siap perli perli lagi sb bangun lambat , ieya tak sengaja la mummy ):

Okay la , lapar nie . Makan makan makan , gemuk nanti aku . ohh ya , Disember !! Hope this month I dont have a big problem like before la , rasa mcm fobia plak dengan bulan nie . ieya , stop it ! okay okay , bye !


p/s ; Ayah , can you give me a new phone for new year . Hope that ! Haa , bufday haritu ayah promise nak belanja , jahat anak mcm aku suka tuntut :)


No comments: