Holidays yang bosan

Hai readers :) Cuti aku amatlah membosankan, haih mengeluh panjang . Ada gak terlintas nak pegi jalan jauh jauh sikit but skrg kan musim banjir, terbantut lah jadinya . Duduk rumah pun tadeh buat apa apa , online online online smpai parent pun bising . Nasib nasib

Tak lama lagi result PMR keluar, OMG! Harap sangat tadeh yang failed , amin :) Ramai jugak yang kata ' pmr nie senang je nak score, rilek okay? ' also like ' dont worry lah , pmr nie kacang je . Just be cool ' Banyak lah you all kata senang eh, korg yelah pandai . Tak belajar pun still boley score :) Aku nie jenis bengap lah , cikgu ajar lah pape pun memang jenis lambat masuk dalam otak . Aku kena belajar sorg sorg dengan cikgu uh, taboley ada pape gangguan langsung . Cerewet betul , haha

Tak lama lagi kita masuk tahun 2010, seram seh . Aku still pikir nak masuk kelas apa , mampu ke aku kalo masuk kelas science? Amik catering? Nak mohon MRSM tapi ayah xbagi aku pegi jaoh jaoh , tahu lah takot rindu dekat aku nanti haha . Haritu aku ada mohon online skolah teknik, aku mintak dekat melaka. Marah gak ayah time aku bagitau, sowie :( 


Ohh ya , cousin aku nak datang minggu depan . Happy happy sgt , ada jugak teman nanti. Mimie , cepat lah kau datang . Mati kutu dah aku duduk rumah , yes ! 


Taboley lama lama nie , ayah da bebel . Stop sini dulu .


bye :)

No comments: