Dapat jugakk berblog

Tittle memang tabuley pergi kan? Haha, entry nie menjela-jela sikit kott, sebab aku ada banyak lah jugakk nak story memandangkan nanti tenet nie sure buat hal lagik, ayah boley tak kalo nak masak lappy nie? Selain tenet aku lambat kalahkan kura-kura, ada beberapa probs yang makin peningkan kepala aku yang hampir sikit lagi nak pecah. Ada lah hal uh, ala yang uh. Okay stop mengarut, NEXT!

Semalam aku pergi sekolah, and yeah same thing with other form 3's student. Aku pergi untuk amik result pmr, and keputusannya tidaklah seteruk seperti yang aku harapkan, tiada GAGAL. Tahniah ya kepada yang dapat straight 8A's (: Special to my cousins, Mimie and Najihah. Korang mmg pandai, syg korang. And my cousin too, kak ngah aka Madihah, dapat bape hah? nak taw jugakk, secret lah pulekk. To mummy and ayah, maaf tak dapat bagi result yang gempak but thnks ayah bcoz understand ieya. Love you, mummy n ayah .

Ohh ya kawanku, sori tadapat senda gelak dengan korang semalam, mata ieya saket. Merah bak hantu suda lah wok, saket sangat. Semalam pun lepas amik result rerus balik, sumpah tak tahan lah. Sorii tau guys, 

So sekarang aku hanya fikir tentang sekolah, macam entry sebelum nie. Aku memang tanak stay dekat sekolah yang sekarang suda. Tak sanggup lah wei, dipinggirkan bagai tak wujud je. Em aku tekad nak masuk teknik, maybe. Ayah aku pulak mcm tak bagi je, please ayah? Sumpah wok, tanak sekolah uh dah. Kawan kawan lama yang khianat aku and tanpa sebab pinggirkan aku, tanakkkk. 

Sekarang harus pikir untuk masa depan, betul masa depan. Cewah.
bye bye

No comments: