Ngok Ngek, ahaha

Hari yang membosankan buat aku tulis entry yang mengarut nie, diulang eh mengarut. Haha aku tau tak sopan gelak macam uh so hihi =__=

Beberapa hari nie aku macam tadeh mood plus bosan nak melayan pakcik merangkap pangkat boyfriend terchenta. Aku pun tatau lah kenapa, korang penah jadi gitu tak? Pernah tak bila kita selalu tunggu msg diew but now tak suda? Mcm sebelum nie kita gila punya hepy kalo dapat msg diew tapi tak lagi sekarang? Haih aku pun tatau lah nak explain mcm mane, yang penting pakcik mcm bukan orang yang penting dah dalam hidup aku. Ini bukan sebab aku curang or crush someone but mmg dah tadeh hati nak berjiwang bagai nak dengar janji-janji yang sumpah aku tatau bila dapat tengok hasil janji uh.





gamba nie bagi maksud tak? Malas dah nak cari gamba lain =_____=  patut ke kalo aku buat mcm tergantung je hubungan nie? Or clash? Which one? Any ideas? Fuh fuh

No comments: