2010 Punya Cerita Beb !

Assalamualaikum wbt .

Berdasarkan gambar di atas *macam soalan exam jea, grr . Sekarang ieya dalam mengira detik untuk kembali ke sekolah plus HOSTEL . Rasa macam sangat teruja seram bila pikir yang cuti dah nak habis , okay finee kena terima jugak . Hmm harini hari last untuk 2010 :) banyak memori dalam tahun neh, banyakkk sangat okay . Yeah macam yang ieya penah story kat blog kesayangan neh yang tahun neh ieya sekolah kat tempat baru . Agak have fun kat sana, kawan-kawan semua best . 

Tapi dalam seronok tu, masih ada terselit kisah duka jugakk . Yang tu ieya taknak story la yea, biarlah jadi pengajaran and iktibar dalam hidup ieya . Pada yang fitnah or dengki kat ieya, i'm just take it easy beb ! Korang hanya habuk yang ieya boleh tiup so dah takde masalah, kan? 
 Mereka neh kawan lama ieya yang memang ieya sayang gilaa :D Walaupun kadang-kadang ada gaduh-gaduh then berbaik balek kan? Sumpahh rindu gilaa dorang, grr . Harap sangat dapat berkumpul macam dulu-dulu lagi . Apa-apa yang jadi, korang tetap dihati . Walaweyh !
Dorang neh kawan rapat di sekolah baru . Yeah masing-masing ada perangai tersendiri kan? Masih cuba untuk memahami korang but korang syok beb :) Mereka sentiasa bersabar dengan ieya walaupun dot dot dot . HAHA itu rahsia kami . Mereka pandai dohhh, ieya jea yang masih blur dengan diri sendiri . Agagaga


Okay stop kejap . Harini ieya pergi sekolah, ada beli buku untuk tahun depan la kan so bilaa dah sampai tu tengok ramai budak and cikgu-cikgu :D Sangat seronok jumpa kawan-kawan, rindu okay . Then kawan ieya bagitau yang ieya kekal kelas same, seronokkkk . Tapi kawan-kawan ieya ramai naik kelas, hmm . Agak kecewa bila ingat but still try think positive . Dah rezeki mereka, takpe laa . Chill ieya, dah besar kan? HAHA

Lastly, moga tahun baru neh beri banyak kejayaan untuk kita semua . Doakan ieya untuk SPM nanti, berdebar siottt . Try my best for that exam :) Kita hanya mencuba, yang lain-lain berserah pada ALLAH . Doakan yang baik-baik antara kita, aminnn .

p/s : sayang kat sweet couple neh<3 muahhh


HAPPY NEW YEAR FRIENDS !!
2011