Sedih + Gembira

Assalamualaikum wbt...,


Setelah hmpir beberapa ketika, eceh bahasa aku nie. Erm, dah lame tak post entry nie, sorii la ye. Semalam aku baru balek dari hostel, angkut barang ape sume. Maklum la ye, persekolahan hampir tamat. Enjoy time!!  Sampai jeh dekat uma, terus pegi dekat katil kesayangan. Bangun-bangun, mummy terus suro basuh baju ape sume. Penat penat penat!!


Actually, aku nk story pasal arinieh. Today aku kuwa bandar dgn Cik Fitiey uh, plan hanya untuk hantar Fitiey uh balek KL, die suda mau pindah sne dehh. Cian aku duk b'seorangan dekat sini. Alih alih, pakcik n Azly nk join gak. Dorg smpai awal tau, kami pulak smpai lmbat sebab ketinggalan bas. aduh aduh, mmg serabut gile today. Aku pun terpakse la call ayah aku and suro die hntar kami smpai sane. Nasib baek ayah aku mmg nk pegi sane.


Sampai jeh dah nmpak pkcik 2ekor uh duk buat muka bosan, haha. Cian dorg! Then kami pun terus pi jalan-jalan. Aku nie segan tetap segan tapi cover la beb! Pakcik pun slumber jeh, bagus bagus! Tetibe kami terserempak dgn bdk2 kelas aku, pastu dorg pun join gak la kami sume nie. Ronda punya ronda, perut sume dah lapa so kami pilih pizza hut, hoyeh hoyeh. Pakcik b'dua uh tak join, tah mane dorg merayap. Dah siap mkn, kami jalan agi. Pastu aku pegi teman Fitiey beli tiket then duk lepak dekat tmpat bas uh jap, borak borak ape sume. Tetibe bas sampai, sedih gak aku. Lepas nie dah taboley jupe salu, haiyoo. Azly pun cam ta bagi jeh Fitiey naek bas, tapi tetap cover muka wei. Tabik aku! Aku dengan budak lain, salam2 dengan Fitiey. Peluk cium sume la, haha. Then hantar Fitiey smpai dlm bas, terus blah. Then tunggu bas, kami pulang.


note : Fitiey, sumpah aku rindu ko!! Jgn lupakan aku taw, sayang ko! haha

No comments: