Prom Night!

Assalamualaikum :) Seee, entry yang kedua untuk harini. Hahaha jelas sangat semangat nak menulis berkobar-kobar. Maklumlah, aku mana amik BM so takde karangan-karangan ni melainkan subjek PA yang kena ada esei panjang berjelaaaaaaa tu :p *Maaf cikgu, saya kutuk subjek cikgu. ^^

***************************************

Hee prom night? Sepanjang hidup aku hampir 18tahun ni kan, tak pernah laa join prom night ke party ke apa, and tetibe hostel nak buat prom night. Oh mannnnnnnnn, tapi tidaklah sebijik prom night macam orang selalu buat tu. Ni just malam untuk release tension, malam untuk berfesyen and others. Yelaaaa, bukan selalu sekolah ada event macamni which is tak kisah nak pakai baju macamana. Kain terbelah ke, berseluar ke, whatever. BEBAS as long as pakaian tu tak over dan menjolok mata :3 

Aku malas nak bebel panjang, hahaha so aku letak gambar jelaaa ek. Enjoy! :D









































































K dah, siap! Hahaha lama gilaaaaa nak habis upload gambar, habislah berat gegilaaaa blog aku ni. Heh sorry :) Okay la, nak packing barang balik hostel. Goodbye, see you next week :) Assalamualaikum.

No comments: