Peritnya Hati Ini,Tuhan Saje Yang Tahu

Assalamualaikum . Bukan selalu kan ieya buat entry tengah malam macam ni, haih . Ieya dah tak tahu nak lepaskan dekat sapa so ieya just tulis apa yang patut jelaa kat sini yee . Hal peribadi tak kan nak share full version kat sini kan?

Okay back to the topic. I'm already clash with lebah just now . Kami dah bersama hampir dua tahun, grr macam tak lama pun kan? Haih sedihnya rasa . Actually ieya yang mintak kat dia, I must to do it . Dah tak lama nak SPM so ieya kena fokus . Tapi ieya tak boley fokus if still couple dengan dia . Yeah ieya tau, mesti ramai tak setuju dengan cara ieya tapi apa lagi ieya nak buat? Kawan dia pun ada jugak marah dekat ieya and perli-perli but sokey la . Pandai buat, pandai tanggung . Ini yang terbaik agaknya

Bila kami couple, dia jadi separuh apa yang penting dalam hidup ieya then tak kira la if we're not contact for a month . Ieya tetap akan risau or else still akan fikir tentang dia . Habis tu macam mana ieya nak fokus . Sama jelaa maksudnya kami tak putus and ieya tak kan fokus . Ieya tanak macam tu . Tinggal bape bulan je lagi ieya boley tentukan masa depan ieya macam mana . Ieya tak cakap yang kalau ieya clash dengan dia, dah sah-sah  masa depan ieya cerah . Ieya nak dia pun berjaya jugak . Harap sangat dia faham tapi dia tak kan faham . Yelaaa alasan yang bodoh je semua ni . Chill ieya -,-"

Untuk awak, Mohd Zaki bin Romli ;
Saya tak penah mainkan perasaan awak, saya tak penah curang or what . Saya just nak makayah saya bangga dengan apa yang saya capai . Saya tau saya ni pentingkan diri tapi ada jugak kebaikan untuk awak . Saya tak penah anggap awak jahat ke hape . Saya sayang awak tapi tolong la faham sekarang :( Saya tau awak marah sangat kat saya . Maafkan saya, thanks sebab dah happykan saya selama kita couple .
30/10/2009-22/07/2011

p/s : saya pun rasa apa yang dia rasa sebab saya sayangkan dia sangat<3 harap sangat dia faham .

No comments: