Early of Febuary

Assalamualaikum .

Alhamdulillah, dah masuk bulan Februari . So far, January bagi banyak happy memories dalam hidup ieya . And ade jugak yang sedih but tanakk ingatkan lagi, just anggap sebagai pengajaran . Hidup kena ke depan kan? Yang itulah ieya pegang walaupun kekadang rasa goyah . Yeah hidup tak selalunya gembira saje kan?

Kehidupan di hostel sangat menyenangkan . Even hati sensitif neh selalu terasa and sedih memanjang, kawan-kawan selalu bagi sokongan walaupun bosan sudah melayan budak-perasan-kecik-lagi, HAHA . Hey guys, thanks for everything beb . Sahabat selamanya, itu yang kita janji kan? InsyaALLAH :D

Syukur dapat family yang sangat sporting . Kehidupan ieya lengkap dengan parents yang memahami :) Mereka cuba sedaya upaya lengkapkan segala keperluan ieya, insyaALLAH ieya akan cuba yang terbaik untuk SPM nanti . Wahh tak sabar nak date dengan paper SPM, grr . Doakan yang terbaik untuk ieya ye .

Si-Lebah-Kesayangan . Thanks sangat sebab memahami ieya . Sekarang waktu untuk kita tentukan masa depan, study hard okay sayang? Iloveyoumore, jangan risau . Hati dan perasaan saya masih macam dulu .

p/s : wahhhh entry ala-ala jiwang sikit but who cares darling? Ini yang ada dalam hati ieya sekarang . Honest from me babeh!

No comments: