Aku Tak Kacau Boyfie Kau Okay

Assalamualaikum wbt .
Hey blog kesayangan, sorry okay selalu abaikan kau !
HAHA actually nothing special nak tulis, jangan marah yea .
Actually ieya memang tanak post ape-ape pun pasal neh .
But tak tahan dah kot so better ieya luahkan geram kat sini, kan .
Kau sure tak marah sebab ieya datang untuk share dengan kau .

Okay let's start . Mulanya macam neh .
Kawan ieya neh gaduh dengan boyfie dia yang jugak kawan ieya .
But ieya kenal si boyfie dia dulu sebab kami same sekolah kat sekolah lame ieya .
Yang girl neh pulak kawan ieya kat sekolah baru :D
Dorang baru jea couple kot, i really do not know when .
Macamane boley kenal pulak, ieya lah yang kenalkan dorang .

Tetibe ade lah dua tiga hari lepas, si girl neh text ieya .
Then she ask me about that boy, ieya pun jawab lah ape yang patot .
Rasa macam pelik but ieya diamkan jea, biaq pi depa lah kan ?
Girl neh story everything lah, dia ada bagitau boy neh tetibe tak layan dia .
It was like tak reply msg, tak angkat call .

Girl neh nak ieya tolong dia lah ape laaah and so on .
Mulanya malas sebab ntahh , malas nak campur hal orang .
Tapi sebab dah kesian sebab macam hampir meroyan kot, agaga .
Then tolong lah jugak, terpaksa . Kate kawan .

I call that boy and tanya macam-macam lah pasal krisis depa neh .
Dia story almost everything kot lepastu dia macam simpan satu secret .
Bila ieya tanya, dia tanak cakap hal ape .
Okay nevermind .

Tak lama lepastu ieya bagitau girl neh yang ieya tak dapat tolong .
Puncanya ieya dah janji dengan boy neh jangan cakap pape pun .
Girl neh pun anta msg which is i don't know dia salah send ke apa .
Last ayat text tuh, ieya memang terkejot lah jugak
 " dah lah, aku tau ieya neh jeles sangat dengan kami, sebab tu tanak tlg hubungan aku dengan ** . Pakwe aku pernah minat kat ieya dulu "

WTFF?? rasa macam @#$% .
Eh kau neh kan, dah kalau terdesak sangat nak couple .
Jangan babitkan aku boley tak .
Bukan salah aku kalau korang gaduh pun .
And one more thing, tak jeles lahh dengan korang tuh !!
Aku tak minat pun kat boy kau, jangan risau .
Takde laah terdesak sangat nak rampas boy orang lain .
I already TAKEN lahh beb !!

p/s : banyak kali dah kena macam neh, niat baik selalu disalah erti . Sangat benci, huh !!

No comments: