Muhasabah kot?

In this holidays I always thinking about school . I dont know why but when i think about school, I feel scared :( Mostly of course sebab next year was my last year in school ( maybe) and it will happen if I'm not continue as PRA-U . Time become very fast, now 2010 nearly to the end .

This year I'm not study with struggle mood , I was always LAZY(!) Sometimes feel sad, not strict myself . My parent feel very dissapointed, I know . I hope I can changed next year, really want it .

Okay kita tukar bahasa boleh(?) Hahaha tadi saje bajet nak speaking, so how(?) Tapi ieya memang maksudkan apa yang ieya tulis, walaupun ayat berterabur buat-buat faham lah yea :) Rindu kot suasana kat tadika dulu, wahh tanpa memikirkan masalah . Korang pun sama kan(?)

Kita makin hari akan bertambah usianya . Mummy selalu ingatkan ieya " biar pahala bertambah seiring dengan usia " i like that(!)

Mungkin dah yang ke berapa kali ieya cakap kat belog nie pasal kawan . Yeah, ieya sangat-sangat rindu dekat semua kawan ieya . Bermula dari tadika sampai lah kawan kat sekolah sekarang . Muka yang duk ngadap tiap hari sampai bosan pun dirindui okay, haha . Ntah kenapa, maybe sebab hari cuti yang sangat bosan and without top up also (!)

Tetibe terpikir pasal " future " . About my life, study, job and wtf MARRIED(?) . Hahahaha if dad know I'm think about married, really dont mind . Seriously always think this things, which is make me SCARED again .

Bila kita dah besar, more things we should think . Am I right(?) Wahh stress kot cuti mcam nie yang sangat bosan, boleh buat ieya pikir macam-macam . Kalah orang bincang kawen . See(?) mentioned about married again, bahaha .
Honestly, i loved married :) Tapi bukan ieya duk kawen banyak kali, mintak jauhhh . Ieya suka tengok orang kawen, majlis dia and exclusive .

Nak bagitau, sangat rindu budak-budak kat bawah nie . Sentiasa rindu and more LOVE guys :)


Last but not least, kena ada jugak gambar budak ini . WAJIB/HARUS ada :) Semestinya kan, kata OWNER .


No comments: