Luahan hati

Tiap hari mesti ada hujan.
Tak kira malam ke pagi ke ptg or tgh hari.
Mama selalu bebel yang ieya asyik tidur saja.
Dan seperti selalu, saya salahkan cuaca yang sering mendung.
Jahat kan? :)


Ayah bising sebab malas study, nanti mula la nangis tak dapat jawab.
Saya buat muka dunno dan terus cakap dalam hati,
" kat tv banyak cerita best, how i can study? "
Almaklumlah, budak hostel jarang jumpa tv.


Cuti hampir seminggu nie asyik berkepit dengan henpon.
Nak buat camne, mesej ' pakcik ' selalu masuk.
Dia kata kena tebus waktu saya kat hostel.
So kena mesej tiap masa.
Saya tak kisah sebab saya pun nak lepas rindu, haha


Kawan-kawan sekola lama ada cakap saya sombong.
Dorang cakap camtu sebab saya selalu tak contact and jarang mesej.
Kalau selisih kat mana-mana saya takde tegur.
Takpe yea kawan, nanti saya bawak microphone mana saja saya pergi.
Boley cakap kuat-kuat and jerit sekaligus untuk korang.
Jimat suara kan? :D


No comments: