Seribu Satu Kenangan :)

Assalamualaikum, hell-O semua :) Hari ini merangkap hari last sekolah bersamaan dengan tarikh 20/11/2009 (ieya, kau ckp jela. jgn berbasa basi disini) haha, okay okay. Aku sedih sebenarnya sekarang. Setelah hampir seminggu aku tidak hadir ke sekolah *jgn berlagak ieya. Akhirnya aku hadir jugak, motifnya disini ialah aku budak rajin. huhu, wait wait. Itu bukan tujuan utama aku buat entry nie arinieh. Jom story!!


Harinie kan last day dekat sekolah so memang la ada adengan melepas rindu serta bermaafan ala-ala macam Hari Raya tu. Mula-mula dari pagi pelajar sume masih rilek dan bergembira bersama, ewah. Dah dekat balik sekolah tu, Cikgu Ramzan (guru disiplin) ada buat pengumuman yang pelajar sume kena berkumpul dekat tapak perhimpunan. Aku terus pikir "mmg sah ada budak nangis nanti" okay, sume budak dah berarak pegi tapak perhimpunan uh and kami kena beratur panjang-panjang. Aku tatau la kalo budak yang last skali uh sanggup menunggu turn. Lepastuh kami kena salam dengan guru-guru, hanya yang muhrim yaa. Ramai la gak yang sebak ala-ala sopan gitu, ecehh.


Tak habis dekat situ je, aku nie kan stay hostel so adengan sebak, nangis ape sume uh melarat deh dekat hostel pulak. Actually minggu last nie aku tak balek pun hostel, malas kott. Datang harinie just nak amik barang yang tertinggal dekat bilik, baldi ape sume uh la. Tengah kemas barang sume uh, sorg-sorg ketuk bilik. Salam sume la, cium2 peluk2. Dengan jerit-jerit, rasa macam dekat pasar pun ada gak. Ahakz! Aku ada la gak rasa sedih, bukan apa. Time awal tahun dulu, salu sedih sebab kena duduk hostel. Aduhhh, bdk bilik aku pun bosan da nak pujuk aku nie. Sori ya kawan! Last2, sampai gak akhir tahun. Alhamdulillah, syukur. Da la aku banyak buat masalah dekat hostel, banyak la gak kenangan dekat hostel nie. Okay la, ayah aku nak guna laptop. Kena chow dulu yaa, bye bye.


Kawan-kawan : Aku mintak maaf dekat korang tau! Aku tau banyak buat salah, salu marah and mengamuk tak tentu pasal. Nanti raya haji datang la rumah aku eh eh, penat pulak aku melayan nanti  Mana la tau nanti aku tak sekolah situ da kan? Da tak jupe so aku mintak maaf sangat dekat korang, halalkan la sape yang penah belanja aku ke bagi pape ke kan? huhu

No comments: